domingo, novembro 20, 2005






google news




pescado reverso


Sábado, Novembro 19, 2005
Google News Reintegracionista
[Google News em Galego-Português] Esta semana Google News lançou a sua esperada versom em galego-português, com dous interfaces:
Google News Brasil e Google News Portugal.

Em qualquer das duas interfaces, portuguesa ou brasileira, as buscas em Google News mostram resultados dos meios lusófonos de ambos os países, mas nom só. Também aparecem meios africanos de expressom galego-portuguesa como Angolapress ou Panapress.

Mas o que mais nos interessa aqui é o facto de a versom lusófona do Google News ser reintegracionista, umha vez que inclui, entre as fontes em que procura notícias, os artigos publicados em galego-português de muitos meios galegos como La Voz de Galicia, La Opinión de A Coruña, El Correo Gallego (mas nom, por enquanto, Galicia Hoxe [!]), Xornal.com, El Ideal Gallego... Parecem faltar Vieiros, A Nosa Terra, Galiza Livre, Arroutada Notícias e outros integramente em galego-português.

Podem fazer-se sugestões ao Google News lusófono para que acrescente fontes de notícias. Eu já sugerim que acrescentem o PGL , como a magnífica fonte de notícias sobre língua que é.

Disponibilizo aqui um mecanismo de pesquisa de Firefox ou Mozilla para o Google News-Lusofonia em formato zip (descompactar e incluir na pasta "searchplugins"). Se estás navegando agora com Firefox ou Mozilla, podes instalá-lo automaticamente clicando aqui.




Nenhum comentário: